Tear Down The Walls
Yra senas posakis į karą: "skaldyk ir valdyk". Nors sako yra neaiškios kilmės, strategija yra aplink ir nebuvo naudojami ilgo laiko. Dalijamieji priešininkų į kelis grupes leidžia du svarbius dalykus. Pirma, injekcijų nesantaika ir Bo su Artimųjų distancijos su varžovo gretose painioja, nutrina dėmesio, ir suyra nuotaika. Antra, kelių mažesnių grupių yra daug lengviau nugalėti arba kontroliuoja vienas po kito kaip vieną didelį Jungtinė jėga.
Ši strategija naudojama politikoje išlaikyti piliečiai, prieštarauja viena kitai, o ne į bendrą tikslą. Ji naudojama verslo sumažinti galią ir veiksmingumą, konkurentas arba net vidaus pajėgų. Tai dažniausiai susiję su karo taktikos, tačiau lygiai taip pat veiksminga taktika "taika".
Nesvarbu, ar manote, kad dabartinės pasaulio reikalus, yra per politika, pinigų, religijos kova - vienas faktas lieka faktu. Mes, žmonės, namas padalintas, ir namas padalintas nebus stendas.
Nors politika ir pinigų taip pat yra mūsų padaliniai šaknis, savo asmeninių tikslų, turi mažai ką bendro su jų (išskyrus gal atsikratyti jų apskritai). Aš ne apie "valdžios" reikia pasakyti tiesiai iš neteisingas arba bando išgelbėti mane nuo savęs, ir visi turtai man reikia tik pakankamai patogiai gyventi kartu su savo kaimynų, kurie gali daryti tą patį. Kad palieka vienas dalykas, manau yra tiek svarbūs, tiek ir nesantaiką; religija - "verslo" dvasingumo.
Religijos, yra senas posakis: "Ieškokite ir rasite." Šie žodžiai ypač dažniausiai susiję su Biblija, bet principas yra visuotinai taikomas visose religijos žmogaus dvasingumo aspektas (PASTABA: principas nėra būtinai taikomos tiems akiniai skaitymui ar automobilio raktus). Taigi, aš visiškai praleisti šiek tiek laiko ieškoti informacijos apie savo dvasingumą tiesa ir kaip ji lygina su bendrąja žmogaus būklę, bet ką galiu rasti kelia susirūpinimą.
Daugiau sužinoti ir atskleisti apie žmogaus sielos prigimtį, labiau nusivilia tapau su religija. Nors religijų yra pateikiami kaip būdus, kuriais žmonės galėtų kartu prisijungti ir bendrauti su Dievo aspektai šiame pasaulyje, kad būtų lengvai matyti religijų yra tik įmonių su dvasinio užmaskuoti - įrodymai gali būti apie kiekvieną iš jų individualios prekės ženklo valdymą ir sutelkti dėmesį į pinigai, kaip šaltinį būtina daryti "darbas" jų Dievas. Kaip rezultatas, net ir religijų, kad tikriausiai buvo sumanyta kaip būdas suvienyti žmones link vis "geriau" yra likviduojama pasaulio žvėrynas suskirstymas remiasi kvadratas, palikdami žmones nesantaika vienas su kitu clamoring skelbti savo nuomonę, yra "geresnės "nei kiti.
Toks "dvasingumas" narė, kaip patalpinti mln nematomas sienas tarp žmonių, vietų ir idėjas - sienų, perkelti, perkelti, ir padauginkite beveik nepastebimai pagal politikos, pinigų, įtakos, ir ypač religijos. Ar ši situacija yra dizaino ar atsitiktinai ar hibridas yra skirta kita diskusija. Norėčiau atkreipti dėmesį į faktą, kad situacija yra, ir ką galėtų arba net turėtų daryti.
Darant prielaidą, kad didesnė galia yra visuotinai yra, nes dauguma kas religijos skelbia, ir aš asmeniškai manau, skaidymo sukūrė religinės ideologijos pasaulio sienos nėra labai blogą tiems, kurie siekia ieškoti ir rasti. Galų gale, kai dauguma žmonių, kad sprendimas "ieškoti" savo pirmąjį stotelė yra religija. Kai Skip aplink iš bažnyčios į bažnyčią per tam tikrą religiją gyvūnus kultūriškai. Kai kurios religijos hop religija bando surasti tinkamą "prekės ženklu", kad tiktų jiems, bet net rasti teisingą "skonį", ir apimantis tam tikras "stilius" yra mažesnis nei idealus, darant prielaidą, kad yra universalus didesnės galios bendras visai kūrinijai.
Net ir tolerancijos kultūrą, kur žmonės tiki, kad jų religija yra tik "tiesa", bet vienas renka ne kryžiaus žygis prieš žmones, kurie nesutinka, atrodo sophomoric ir dvasiškai nesubrendusi priimti poziciją, kad universaliųjų didesnė galia yra suteikta tiesa tada atmeta kam nors kitam, nes jos raginimą, kad didesnę galią kitu pavadinimu, skaityti įvairių knygų, ar laikytis skirtingų ritualų - labiau sienas.
Labai mažai žmonių nusirengti nuo religijos ir siekti dvasinio supratimo iš kur jį galima rasti, tarp religijų, filosofijos, meno, paprastų žmonių sąveika, meditacijos ir tt Aš esu vienas iš tų žmonių, ir aš stengiuosi propaguoti koncepciją, kuri, jei yra tik viena tiesa didesnė galia, tarnauja mums gerai metodas taikomas nuo subjektyvaus objektyvumo padėtį - reikšmės, jie tarp mūsų skyriai apie kiekvieną lygį, ypač dvasinio lygio, yra nereikalingos ir sunkino link mūsų supratimą apie tai kas didesnis galia, kaip mes galime jį taikyti, kaip mes galime patirti, ir kaip mes galime judėti į priekį su žmonėmis harmonijos ir solidarumo tikslu joje.
Aš sakau, "griauti sienas."












































2009/05/25 17:22-0700Z
"Nesvarbu, ar manote, kad dabartinės pasaulio reikalus, yra per politika, pinigų, religijos kova - vienas faktas lieka faktu. Mes, žmonės, namas padalintas, ir namas padalintas nebus stendas.
Na, ką vadiname dabartinės pasaulio reikalus yra į iškreipiantį veidrodžio, kuris yra skirtas pranešti tokių kovų atspindys, dar filtruojamas per tos veidrodžio, kuris streiką akordas jus patys elementai.
Aš imtis alternatyvios nuomonės, kad dabartinės pasaulio reikalus, ką aš matau, asmeniškai, o ne leisti kitiems suprasti mano vardu. Kur Aš einu, matau, taiką ir harmoniją tarp žmonių. Kovų yra tokie reti, kad kaip žuvis į jūrą, jie turi būti taikoma sistemiškai su tralavimo tinklus, kurie savo informacijos šaltinių funkcijos, ty žiniasklaidos.
Savo akimis matau ne žmonių atmetamas vienas nuo kito, skirtingi požiūriai įrodymų. Neneigiu, kad tokie dalykai vyksta, bet aš nematau už neramina gandai apie priežastis.
Mūsų gatvės Krikštytojo bažnyčia ribojasi Mečetė. Draugiški santykiai egzistuoja tarp atitinkamų parapijos. Nematau jokios sienos, kurios reikalauja, kad būtų nugriauta.
Patikrinkite ar Jūsų problema yra aprašoma vietos savo srityje. Jei taip, norėčiau sužinoti jūsų asmeninę patirtį detales.
2009/05/26 03:57-0700Z
Nėra ką pasakyti apie ignoravimas klausimų už mūsų pačių asmuo apimtis - egzistuoja per mažas, kad mikrovisata iš viso, kur gyvenimas gyveno be tokios nesantaikos pažymėtos kaip viena galima pamatyti žiniasklaida. Kaip tu sakai, nors, tai nereiškia, kad tokie dalykai neturi nutikti ... kas, kaip Afganistane ir Pakistano, Irano, Sudano, Sirijos, autobusų sprogdinimus, ambasada sprogimų, tarp daugybės kitų "izoliuota" incidentas, kuris gali ar negali atsitikti tiesiogiai priešais mūsų veidus ar pėsčiomis nuo mūsų namų. Ir iš statistikos požiūriu, šių teisės aktų rūšys neturi atsitikti su daugiau kaip dažnio jie įvyktų. Ar tai, kad už tokių ideologijų, bet mažiau verta išmontuoti ar labiau verta ignoravimas? Sakau: "Ne" aš įsivaizduoti tokių ideologijų aukos būtų pasakyti "Ne", taip pat. Atsižvelgdama į tai, matau vertingas tikslu ašarojimas nustatytos sienos - ir skatinti požiūrį į gyvenimą ir jo šaltinį, iš bendrumo perspektyvos, o kaip apimantis ir proliferuojančios priežastys skiriasi.
2009/05/26 04:21-0700Z
Taip, bet tai, ką tu asmeniškai gali padaryti? Jūs kalbate apie ideologijų aukos. Kaip žinote jie yra aukos? Ką jūs galite padaryti, siekiant padėti joms? Ką sienos galite pamatyti, kad galite padėti griauti?
Galite įsivaizduoti "aukoms tokių ideologijų", kaip susitarti su jumis, priimdama jūsų pagalba? Tada eikite į, įsivaizduoti.
Ar žinote, kodėl asmuo, bet iš tų vietų, kur paminėti, kovoja?
Kalbate išmontavimo ideologija. Geras! Kas ideologija galite padėti panaikinti? Akivaizdu, kad tolimos šalies, o ne ideologija, jūs nežinote, vienas ne. Tik ideologija, kad jūs suprantate.
Dabar, kaip jūs "išardyti" ideologijos, kad jūs žinote? Kas yra ideologija? Kas išlaiko ją gyvą?
Ką daro manote, kad sprogimas yra ideologijos rezultatas? Jie negali reaguoti į ką nors bando pulti arba išardyti ideologija, o ne ideologija?
2009/05/28 23:17-0700Z
Manau, tai, ką aš norėčiau pamatyti išmontuoti yra religinės ideologijos, kuri sako, tipo: "Aš esu visiškai tikras, aš žinau kas didesnės galios ir nuo ko jis nori." Atrodo, kad gana akivaizdu, kad nė vienas iš mūsų visų, kad atsakymus atsižvelgti.
Religija gali atlikti pilietinių tarnybų daug, bet iš ideologinių požiūriu, tai mažai, išskyrus toliau atskiri žmonės remiasi ideologija. Aš taip pat manau, ideologija, kuri suteikia kitam asmeniui, institucijai nustatyti didesnės galios ir papasakoti kitiems, ką tai sako - gali būti pavojinga.
Manau, kad tai būtų naudinga tik lašas visus religinius skirtumus ir sutelkti dėmesį į visuotinį obligacijų žmogaus dvasia ir visi kūriniai: tai viena didesnės galios.
2009/05/29 00:17-0700Z
Na tada, tai yra dar vienas religinis reformatorius. Bet tai didelis darbas, Timai.
Jūs galite tiesiog taip pat pasakyti, kad tai būtų naudinga, kad sumažėjo visų kalbų skirtumų, visi mitybos skirtumus; išmokyti visus to paties istorija, tos pačios literatūros.
Britų imperija norėjo tai daryti, o ne sąmoningas programą panaikinti skirtumą, bet kadangi ji manė, savo vertybes ir kultūrą (įskaitant Anglijos bažnyčia) buvo geresnis nei tas pasileidęs plika kanibalai.
Vaikai Jamaika mokė Wordsworth's eilėraščio "Tulpė", nors šių gėlių neaugina laukiniai ten.
Yra tai, kad Talibanas, pavyzdžiui, sutinku su jūsų programa. Jie nori atsisakyti visų religinių skirtumų ir tt
Visų religijų norite mums sutelkti dėmesį į visuotinį obligacijų žmogaus dvasia ir visi sukūrimas.
Tai kodėl tai yra geriau toleruoti juos, ir niekada omenyje skirtumus.
2009/05/29 07:25-0700Z
Be abejo tai didelis darbas, tačiau tūkstančio mylių kelionė prasideda nuo vieno žingsnio.
Aš niekada pasisakė apie kultūrinius skirtumus nutraukimo. Kaip jums aprašyti tai, Adolfas Hitleris, Joseph Stalin, Kim Čen Iras, ar net prezidentas Džordžas Bušas gali būti aiškinamas ta prasme, kad "religinių reformatorių". Tačiau jų smilga primesti kultūrą tai, ką daro jų "bloga" į akis pasaulyje. Be to, Talibano siekia primesti savo politines ir socialines vertybes.
Tai yra visiškai atskira sąvoka nuo to, ką aš mėginu perteikti čia, o jūsų analogiją mane į šių rūšių "reformatoriai", yra tik šiek tiek disheartening - per visą mūsų pokalbį, aš manau, jūs geriau suprasti, kur mano širdis yra.
Mano paskutinis atsakymas raktas yra pirmosios dvi eilutes:
Ką aš prieštarauti yra "programa", kuria siekiama diktuoti kitiems ir vykdyti, ką "Dievas" yra ar ką tai planas. Šis mentalitetas yra counterintuitive ir priešingus link tikslo ir nuoširdžiai asmeninį tyrimas dvasingumo.
2009/05/29 08:26-0700Z
Aš galvojau reformatų, kaip Martynas Liuteris, Charles Wesley, George Fox, Pranciškus Asyžietis ir pan.
Norite pamatyti tikrumas išardyti, turi būti pakeistos netikrumo? Manau, kad bus daug pasipriešinimo.
2009/05/29 08:55-0700Z
Norėčiau pamatyti pasaulio kliūtis išlyginamas apie "tai, ką Dievas yra." Nė vienas iš mūsų tikrai "žino". Šiuo atžvilgiu manau, kad tai parama pakeisti ką aš matau, kaip klaidingas saugumo jausmas su idėja daugiau sąžiningų ir nuolankios pozicijos neapibrėžtumą, dėl pasauliniu lygmeniu.
Atsparumas yra akivaizdūs. Mes kovoja per jį tūkstantmečius.
2009/05/29 09:44-0700Z
Jei atvyko gyventi čia, Timai, galite matyti, kad dauguma ramiai priėmė savo priežastį. Bažnyčios dalyvavimas čia Anglijoje yra daug mažesnis nei JAV, rodo mažiau laikymasis ypač religiją. Čionai, religija yra mažuma dalykas, ir yra tvirtai susijusios su sąžiningos ir nuolankios pozicijos neapibrėžtumą, o ne (pvz) karingas ateizmas.
Jei čia gyveno, kad tu nebuvo nieko.
Jei gyveno šioje gatvėje, tačiau norite matyti musulmonų lankomumo lygiu modlitw į Mosque - didelis! Ir jums nereikėtų rūpintis, kad kuris nors. Tai nesukelia jokių problemų.
2009/05/30 23:58-0700Z
man atrodo, kad Split matome "kažkur ten" pasaulyje yra tik veidrodinis atspindys vidaus Split viduje save ... įsitikinęs, mes kažkaip atskirai nuo didesnės galios, Dieve, daugiau savarankiškai, nepriklausomai vienas nusprendžia ją vadina ... panardinti į iliuzijų ir Deceptions iš vadinamųjų mažesnis savarankiškai ... egoizmas, ir tiesiog paralyžinis baimė ...
tai, ką galiu asmeniškai padaryti? ... galiu praktika ir dirbti į mano vidinis kelias link tiesos ... gijimo savo prasme atskirti lėmė, kad į mane tiek daug metų bažnyčios ir religijos ... galbūt atspindintis kažką kita iš savo asmeninių veidrodis, tai gali turėti įtakos atitinkamų "kažkur ten" ...
Gandhi, taip sakė: "Būk tas pokytis, kurį nori matyti pasaulyje".
2009/05/31 01:07-0700Z
@ Vinsentas: I'd love to įlaipinti ir praleisti keletą metų Britų salose, sąžiningai - praplėsti savo akiratį ir vėl su savo anglo šaknis. Bet aš nežinau, kad jis labai skiriasi čia, tikrai. Yra realus judėjimas "tolerancijos", kurios leistų kuo greičiau prie scenarijaus jūs apibrėžtumėte ... kurį aš paprastai Žiūrėti daugiau nei disociacija susivienijimo natūra. Norėčiau advokatas daugiau vieningą ieškoti tiesos, o ne tokius nuotolinio prasme abejingumas.
@ Joanne: Thanks for stopping by! :) Manau tu teisus - dažniausiai sienomis mes sukurti tarp savęs, remiasi vidinio konflikto, kuris manau, tai tik dar labiau kurstė pagal tokius dalykus kaip religija. Kaip tu sakai, "reikia pakeisti".
2009/05/31 02:45-0700Z
Tai gana ambicingi, praleisti keletą metų čia. Be misionierių veikla gal? Girdėjau šįryt iš mūsų religinės laidos BBC, kad misionieriai ateis iš Nigerijos į JAV, atbulinės eigos XIX a. srautas, kai misionieriai atvyko iš Europos į Afriką. Visų pirma jie buvo kalbama apie Išpirkta krikščionių bažnyčios Dievo - RCCG. Bet ji davė man suprasti, kad daugelyje bažnyčių JAV pobūdis: kad jie yra rodomi verslo linijų. Dideli skirtumas su Anglijos, kurių pajamos ateina iš istorinės žemės ir investicijų, bažnyčia, ir kurią paveldėjo tūkstančių senų bažnyčių (kai daugiau nei 1000 metų), kurių pagrindinė problema yra ta, kad jie byrėti ir nesugebant pritraukti pakankamai didelis parapijiečių. Bet tai nebuvo kalbama, iki dabar, kad kai kurie verslininkai bando paleisti juos į pelno!
Jums gali toleranciją JAV judėjimas. Nėra tokio judėjimo čia! Tolerancija yra viena iš psichika. Žinoma, yra nuomonių, siautė nesutarimų.
Galite advokatas daugiau vieningą ieškoti tiesos, o tai reiškia, kad dėl naujos bažnyčios įsteigimo, tikrai?
2009/05/31 02:57-0700Z
Nice to see you here, Joanne. Jūs esate įžvalgus, jūsų nuomone, ir iš Gandhi citata Apposite.
Už save, nors, sukrečia kaip tai skambėtų, aš nenoriu matyti jokių ypatingų pokyčių pasaulio, ir jis iš Gandhi pamokymo, kad aš neturiu įkūnyti bet pirma pakeisti save.
Matau save ir pasaulį daugiau ekologinės sąlygos. Kai matau sėjinukų arba plikomis medis žiemą, aš ne ", nori pamatyti kaita", nes žinau, kad jis sezonų kaita gamtoje, ir kad vasarą lapai taip pat mirti ir atgimti.
Tačiau, kaip žmogus galiu rasti sau paskatino padaryti daugiau, nei ganomi lauke. Manau į save neramumas, kad nori bendrauti su pasauliu, jį pakeisti ir jis turi būti pakeistas; nebe lemia nepasitenkinimą, tik mano vidinę pobūdis.
Taigi, aš esu kreipiasi į kūrybinę veiklą ir Dysputa, jausmas, kad jis pakankamai išskirti savo likusias dienas į gyvenimo meno kūrinį, be to noreti visus bando pernelyg sunku.
Kai matome, kad nėra nieko, lengviau naudotis, ką turime.
2009/05/31 07:47-0700Z
@ Vincent: I don't įsivaizduoti Būsiu bet daugiau misionierių ten nei aš esu čia. Atvirkščiai, ji bus puiki patirtis būtų suleidžiama į kultūrą, per tipiškas gyvenimo ir darbo.
Kaip sukurti naują bažnyčią, atrodo, kad pasaulis turi pakankamai įmonių, aplink statomi fiktyvus saugumas - kaip mes užsiminė apie "vieningos" šiame kontekste tai nebūtinai sulyginti su "organizavo". Aš linkęs matyti vienijantis veiksnys šią viziją į ašarojimas nustatytos sienos bus atstojamoji požiūris unknowing dar orientuota į mokymąsi ir išgyvena. Tokiais dvasinis ieškojimas, nematau jokios organizacijos reikia - tiesiog bendra sielos būseną dalyvauja atvirumo, paslaugų ir meilės.
2009/06/05 11:15-0700Z
"Tai yra akivaizdus religijų yra tik verslui dvasinis nuslėpti ..." šiuolaikinio dvasingumo daug smūgių man yra ta, kad per daug. I'm thinking ypač su pranešimų, kad iš esmės veikia, atlikite savo programą ir jums sėkmės, gerovės ir sveikatos klausimai.
Joanne, skaidymui matome pasaulį be abejo, iš dalies atspindi mūsų pačių sielos būseną, bet kartais daugiau. Pavyzdžiui, Grieving šeimos genocido auka, ty į kitą žemyną, galėtų rasti savo sielos būseną arba Jūsų nesvarbus, ir tiesiog net ne žino, kad mes egzistuojame.
Vincent, žvelgdamas į savo pirmą komentarą apie savo požiūrį - "kovose yra tokie reti, kad kaip žuvis į jūrą, jie turi būti sugautos žiniasklaidos" - esate pasisekė gyventi gana patogus gyvenimas vienas turtingiausių tautos žemėje.
Tiesa, kad žiniasklaida atlieka daugiau ir sensationalizes žmonių, mes suvokiame, kaip mes turime kančios - pavyzdžiui, retas reiškinys vaikų grobimo svetimas. Žiniasklaidoje paprastų žmonių visame pasaulyje, kad mes negalime nustatyti su -, kur galima rasti kova, nesantaika, skurdo ir smurto kastuvai - yra labai undercovered. Tai netgi yra tautos, kurios žiburiai JAV pati išmuštas palikdamos penkių milijonų pabėgėlių ir Neskaitīts negyvų civilių mūsų pažadinti. Tačiau mūsų žiniasklaida daugiausia prarado interesą tęsti sunkią žmonių. Ir, žinoma, Irake yra tik vienas pavyzdys, tautos, kurios nestabilumas išmeta milijonus žmonių į skurdą ir chaosas.
2009/06/06 00:28-0700Z
Paulius, aš maniau, kontekste buvo Timas iniciatyvą, kuria siekiama nutraukti "skaldyk ir valdyk" strategija, kurioje religinis susiskaldymas yra pirma priežastis, dėl žalos, kurią jis nori išgydyti.
Mano pastabos buvo skirtos ne kaip daug platesnį žmonių kančias, ar net kelias žmonėms engti vienas kito atspindys. Jeigu mes kalbame apie tai, tada yra tragiška pakankamai pavyzdžių, mano gatvę, ir drįstu manyti, beveik kiekvienoje gatvėje.
Bet jei tu kalbi apie santykinį komfortą ir santykinį gerovės lygį, tai yra kita tema dar kartą. Gali koreliacijas tarp skurdo ir tam tikrų rūšių kančias, bet tai lengvai patikėti stereotipinius prielaidas, komfortas ir gerovė yra visuotinai pageidaujama pareikšti savo laimę.
Įdomu tai, kad jums suprasti žiniasklaidos pareiga vengti "labai undercovering", "sunkią" tų kitų žemės sklypai: tartum žiniasklaidos pareiga, moraliniam arba kitu būdu, siekiant suteikti tikrą pasaulio vaizdą, kad tie, kurie yra pavojus ne rūpintis apie tai. Žiniasklaida yra ne visai patinka, ir visuomet yra šališka propaganda vienos rūšies arba kito, pavyzdžiui, kalbos politikų.
Manau, kad yra alternatyvus būdas atrasti tiesą apie žmogiškumą. Ji apima tiesioginį suvokimą su pojūčių! Šiais religijos klausimais, kurie yra Tim Žinutės tema, esu įsitikinęs, tai vienintelis patikimas būdas, nes kitaip mūsų supratimas yra beviltiškai iškraipyti konkurencijos darbotvarkę scribbling fikcija viso aktualumas.
I like your Galutinė pastaba, nors. "Ir, žinoma, Irakas yra tik vienas pavyzdys iš tautos, kurios nestabilumas išmeta milijonus žmonių į skurdą ir chaosas." Naudoti kiti kalba vietoj "nestabilumo" ir galite kaltinti tautas kaip antai JAV, žinoma - kurio aš ne pulti ir nemanau, kad jums jaučia pareigą ginti.
2009/06/06 00:30-0700Z
kai aš sakiau anksčiau ", bet tai lengvai patikėti stereotipinius prielaidos ..." Aš norėjau pasakyti: "... tai labai paprasta ..."
2009/06/06 10:50-0700Z
@ Paulius: Taip, iš tiesų. Tai beveik bjaurus pamatyti religinių "įmonės", kad būtų taip akivaizdžiai verslą orientuota. Kaip senas gyvatės naftos pardavėjų.
@ Vinsentas: Manau, kad jūs nustatė tvirtą požiūrį į tai, ką gaunu ne, o ašarojimas, nustatantis religinių sienos tarp žmonių:
Aš dar prie žiedo panašios išvados minėjau "bendrosios dvasinės būsenos dalyvauja atvirai, paslaugų ir meilė". Tačiau ji gali būti tiesiog kaip Jūs nurodėte: ką pamatyti, išgirsti, paragauti ir paliesti jums jausmas kad mano noras mažiau nerišlus visuomenės (ypač iš religinio taško) yra nereikalingos arba nepagrįstai - bet aš galiu kalbėti tik iš savo suvokimą.
Aš pabandyti išlaikyti dabartinius įvykius ir įvairios požiūriu. Naudojant XML, magija ir RSS skaitytuvas, mano dėžutę nuolat visiškai skirtingų nuomonių iš daugiau nei 75 įvairių šaltinių. Ką matau, žiniasklaida ir mūsų "moderni kultūra" kaip visuma yra padalinių gausa - didžioji dalis iš jų turi bent šiek tiek ideologija dėl religinių įsitikinimų pamatas.